انتخاب و خرید کفپوش سالنی در مشهد از مهم ترین اقداماتی است که هنگام تاسیس مجموعه های ورزشی باید به آن توجه کرد چرا که انتخاب کفپوش سالنی خوب، برای مجموعه ورزشی یک استاندارد الزامی است.

کفپوش سالنی همانطور که از نامش پیدا است برای استفاده در سالن های ورزشی طراحی شده اند و معمولاً مناسب برای ورزش هایی مانند بسکتبال، فوتسال، والیبال، بدمینتون، تنیس و… می باشند.خرید کفپوش سالنی در مشهد بسته با توجه به نوع فعالیت و نیاز سالن های مختلفی که وجود دارد، متفاوت خواهد بود.

برای استعلام  قیمت و خرید کفپوش سالنی در مشهد با شماره 09155599758 تماس بگیرید

جهت مشاوره و خرید چمن مصنوعی با ما در ارتباط باشید

انواع کفپوش سالنی

  • کفپوش سالنی PVC

PVC یک نوع ماده مقاوم در برابر سایش، آب، شستشو و خراش است و می توان پوششی نرم با مقاومتی عالی را برای سطح سالن های ورزشی فراهم نمود.این نوع کفپوش علاوه بر مقاومت و ضربه پذیری دارای ویژگی هایی مانند ضد لغزش بودن و عایق حرارتی بوده و از لیز خوردن ورزشکاران هنگام توقف های شدید جلوگیری می کند.همچنین با توجه به مقاومت عالی در برابر آب و رطوبت، نگهداری و تمیز کردن این نوع کفپوش ها آسان می باشد.

باید در هنگام خرید کفپوش سالنی در مشهد به این نکته توجه کرد که این نوع کفپوش ها مناسب فضای باز نیستند و نباید در معرض نور مستقیم خورشید و برف و باران قرار بگیرند.برای سالن های رو باز شهر مشهد می توان از چمن مصنوعی ورزشی استفاده نمود.

  • کفپوش سالنی با فوم

این نوع کفپوش از یک لایه لاستیکی با پشته فومی ساخته شده است.فوم این نوع کفپوش باعث جذب شوک هنگام حرکت و جلوگیری از آسیب دیدن مفاصل می شود.

خرید کفپوش سالنی در مشهد

انواع کفپوش سالنی

مزایای استفاده از کفپوش PVC

مقاومت : کفپوش PVC مقاومت بالایی در برابر ضربه، خراش و سایش دارد.این کفپوش می‌تواند وزن مبلمان و وسایل سنگین را به راحتی تحمل کند.

آب گریزی : کفپوش PVC ضد آب است و از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری می‌کند.

نصب آسان : نصب کفپوش PVC بسیار آسان است و نیازی به تجهیزات و مواد خاصی ندارد.معمولاً می‌توان این کفپوش ها را بر روی یک سطح صاف و پیوسته نصب کرد.

نگهداری آسان : کفپوش PVC ضد لک و آلودگی است و از جمله کفپوش هایی است که نیاز به تمیزی و نگهداری خاص و طولانی مدتی ندارد.

[irp posts=”16510″ name=”لیست ورزشگاه های چمن مصنوعی مشهد”]

مزایای استفاده از کفپوش فوم دار

استفاده راحت : کفپوش فوم دار از ماده ای نرم و لاستیکی تولید می شود که باعث احساس راحتی در پاشنه شده و برای استفاده ورزشکاران مناسب می باشد.این کفپوش ها خاصیت جذب ضربه را دارند و برای فضاهایی که فعالیت مداوم در آن جا انجام می شود، بسیار مفید می باشد.

عایق حرارت و صدا : کفپوش فوم دار، دارای عایق حرارتی و عایق صوتی است و می تواند در کاهش دادن صدا و حرارت محیط کمک کند.بنابراین، این کفپوش برای استفاده در مناطقی با دمای بالا و یا محیط هایی که دارای صداهای زیاد می باشند، بسیار مناسب است.

سطح نرم : کفپوش فوم دار دارای سطحی نرم و ارتجاعی است که راه رفتن بر روی سطح آن را راحت می کند و فشار روی استخوان ها و مفاصل را کاهش می دهد.همچنین این کفپوش ها انعطاف پذیر هستند و در اشکال متفاوتی موجود می باشند.

نگهداری آسان : کفپوش های فوم دار ضد آب و ضد لک هستند و به راحتی قابل تمیز کردن می باشند.این نوع کفپوش ها نیازی به نگهداری خاصی ندارند و می توانند سال ها به خوبی و به شکل اصلی خود باقی بمانند.

برای اطلاع از قیمت ها و خرید کفپوش سالنی در مشهد با شماره 09155599758 تماس بگیرید

جهت مشاوره و خرید چمن مصنوعی با ما در ارتباط باشید

نکات مهم هنگام خرید کفپوش سالنی در مشهد

  • مقاومت در برابر ضربه : کفپوش سالن های ورزشی باید مقاومت کافی در برابر ضربه و خراش داشته باشند تا در هنگام فعالیت های ورزشی و وارد شدن فشار بر روی آن، دچار آسیب نشوند.
  • خاصیت ضد لغزش : به منظور حفظ ایمنی ورزشکاران، کفپوش سالن های ورزشی باید دارای خاصیت ضد لغزش باشد تا از احتمال سقوط و آسیب ناشی از لغزش جلوگیری کنند.
  • انعطاف پذیری : کفپوش سالن ورزشی باید انعطاف پذیری مناسبی داشته باشد تا با توجه به حرکات ورزشی گوناگون شوک‌های وارده به آن جذب شود.
  • سهولت در نگهداری و تمیزکاری : کفپوش سالن ورزشی باید قابلیت تمیزکاری و نگهداری آسان و راحت را داشته باشد. این ویژگی به حفظ بهداشت و بهبود ظاهر سالن ورزشی کمک می‌کند.
  • مقاومت در برابر سایش : کفپوش سالن ورزشی باید مقاومت کافی در برابر سایش داشته باشد تا بتواند در برابر استفاده‌ مکرر و شدید مدت طولانی ایستادگی کند.
خرید کفپوش سالنی در مشهد

خرید کفپوش سالنی در مشهد

جنس و مواد استفاده شده در کفپوش سالنی

انواع مختلفی از کفپوش های ورزشی  وجود دارند که معمولا از جنس های پلی وی نیل، کاو نفتالین، لاستیک، لینولیم و وینیل می‌باشند. هر یک از این جنس ها و مواد دارای ویژگی ها و سازگاری با نیاز های ورزش های مختلف هستند.

ضخامت کفپوش سالنی

ضخامت کفپوش نقش بسیار مهمی در کیفیت و کارایی محصول دارد.کفپوش هایی با ضخامت بیشتر باعث جذب بهتر شوک های وارد شده می شوند و باعث کاهش خطر آسیب دیدگی بازیکنان خواهند شد.در مقابل، کفپوش های نازک تر ممکن است ایمنی کمتری داشته باشند.

[irp posts=”4631″ name=”​چمن مصنوعی مخصوص زمین تنیس”]

مقاومت در برابر تغییرات دمایی

اگر سالن ورزشی مورد نظر دارای تغییرات دمایی یا رطوبت زیاد است، بهتر است که کفپوشی را انتخاب نمایید که در برابر این تغییرات مقاوم باشد.برخی از کفپوش ها در مقابل حرارت، رطوبت و تغییرات آب و هوا مقاومت بیشتری دارند.

نگهداری از کفپوش سالنی

تمیز بودن و نحوه نگهداری آسان از کفپوش ها بسیار حائز اهمیت می باشد.برخی از کفپوش ها به راحتی تمیز شده و نگهداری از آن ها ساده است و برخی دیگر نیاز به تمیز کردن و نگهداری زیادی دارند.

تهیه و تنظیم مقاله : آژانس دیجیتال مارکتینگ بزرگمهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *