خرید تایل ترموود در مشهد ؛ تایل ترموود یا تایل ترمو از محبوب ترین متریال های چوبی است که این روزها در صنعت ساختمانی کاربرد زیادی دارد و معماران برای طراحی داخلی و خارجی منازل از این متریال استفاده زیادی می کنند.

تایل ترموود به صورت یک صفحه مستطیلی شکل است که از چوب ترمو می باشد. این تایل‌ها یک زیره پلاستیکی دارند و با استفاده از پیچ‌‌های مخصوص به کف متصل می‌شوند.ترموود یک جایگزین مقاوم و با دوام برای چوب های طبیعی است و دارای استحکام و مقاومت بالا در برابر آب، آتش و تغییرات دما می‌باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تایل ترموود در مشهد با شماره 05191009924 تماس بگیرید

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر کانال آپارات چمن 24 را دنبال نمایید

خرید ترموود در مشهد

شرکت ایوان پارس ارائه دهنده انواع تایل ترموود با بالاترین کیفیت و اعطای گارانتی معتبر برای محصولات خود، تجربه خریدی عالی را برای شما به ارمغان می آورد.با خرید تایل ترموود در مشهد و استفاده از آن در انواع دکوراسیون و دیزاین فضای داخلی و خارجی محل زندگی خود، می توانید علاوه بر زیباسازی محوطه از مزایای بسیار زیاد آن از جمله دوام و استحکام بالا، تنوع در انتخاب رنگ، قابلیت جابجایی، وزن کم و… بهره برد.

نمونه کار چمن 24

قیمت تایل ترموود در مشهد

قیمت تایل ترموود در مشهد تحت تاثیر موارد مختلف متغیر می باشد.تایل های ترموود در ابعاد 30*30 در بازار عرضه می شوند اما با توجه به عوامل زیر قیمت متفاوتی خواهد داشت.

برخی از این عوامل عبارتند از :

  • جنس چوب ترموود
  • جنس زیره تایل های ترموود
  • نوسانات ارز و دلار
  • ابعاد و متراژ پروژه مورد نظر
  • کیفیت و نوع مونتاژ
  • درجه بندی و گرید ترموود
  • نوع درختی که الوارها از آن تهیه شده اند
  • میزان استاندارد بودن کوره های مورد استفاده

خرید تایل ترموود در مشهد

خرید تایل ترمو چمن 5 ردیفه

…………………………………………………………………………..

خرید تایل ترموود در مشهد

خرید تایل ترمو چمن

…………………………………………………………………………..

خرید تایل ترموود در مشهد

خرید تایل ترموود سری A

…………………………………………………………………………..

خرید تایل ترموود در مشهد

خرید تایل ترموود سری B

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تایل ترموود در مشهد با شماره 05191009924 تماس بگیرید

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر کنال آپارات چمن 24 را دنبال نمایید

خرید تایل ترموود ارزان در مشهد

همان طور که گفته شد عوامل مختلفی بر قیمت تایل های ترموود تاثیر گذار هستند.یکی از عوامل مهمی که در خرید تایل ترموود در مشهد و قیمت نهایی آن اثر گذار است، کیفیت مونتاژ این محصول بر روی زیره می باشد.برخی از تولید کنندگان برای کاهش هزینه ها و افزایش سرعت مونتاژ، این محصول را به وسیله میخ SK و یا تیپو بر روی صفحه مونتاژ می کنند.

این اقدام باعث می شود به آسانی و پس از مدت کوتاهی تایل های چوبی از روی زیره های خود جدا شوند.این درحالیست که همکاران ما الوار های چوبی را صرفا با پیچ های مخصوص به زیره های استاندارد متصل می کنند و مونتاژ تایل های ترموود در چمن 24 با دقت زیادی صورت می گیرد.

در تیم چمن 24 تایل های مربوطه با دقت تمام و با استفاده از شابلون های مخصوص تولید می شود و پس از نصب تایل ها تمامی خطوط و ژوئن های حاصل در یک امتداد قرار می گیرند.اگر شما به فکر خرید تایل ترموود ارزان در مشهد هستید، باید این نکته را بدانید که این مونتاژ بدون استفاده از ابزار و شابلون های مناسب و صرفا به صورت دستی انجام می گردد و موجب بروز بسیاری از ایرادات در زمان نصب و پس از آن خواهد شد.

خرید تایل ترموود در مشهد

خرید چوب ترموود در مشهد

خرید چوب ترمود در مشهد ؛ چوب ترمو نوعی از چوب است که طی یک فرآیند تحت تأثیر حرارت قرار گرفته و از تغییرات فیزیکی و شیمیایی بهره می‌برد.این فرآیند باعث افزایش مقاومت چوب نسبت به حشرات، پوسیدگی، و تغییرات آب و هوایی خواهد شد.

خرید چوب ترمو در مشهد به منظور استفاده در زیباسازی فضاهای مختلف از جمله نمای ساختمان ها، راه پله ها، زیباسازی تراس و بالکن، طراحی محوطه و… طرفداران زیادی دارد و امروزه محبوبیت و جایگاه خاصی در میان مهندسان، معماران و طراحان ساختمانی پیدا کرده است.

[irp posts=”368″ name=”زیباسازی تراس و بالکن”]

مقاومت تایل ترموود

در هنگام خرید تایل ترموود در مشهد معمولا برای خریداران این سوال پیش می آید که استحکام و مقاومت تایل های ترمو چقدر می باشد.چراکه این متریال به شکل گسترده ای در انواع دکوراسیون فضای باز به کار برده می شود.شرکت طلوع سبز ایوان پارس تاکنون در دیزاین و زیباسازی فضاهای گوناگونی همچون اجرای روفگاردن در مشهد ، زیباسازی تراس و بالکن و… از تایل های ترموود استفاده کرده است.بنابراین طبیعی است که مقاومت و استحکام تایل ترموود در برابر عواملی مانند برف و باران، نور خورشید، باد و… چقدر است.

[irp posts=”18783″ name=”اجرای روف گاردن در مشهد”]

  • استحکام در برابر برف و باران

تایل های ترموود به دلیل اینکه چوب هایی فرآوری شده هستند، در برابر برف و باران و به طور کلی هر گونه رطوبتی کاملا مقاوم و مستحکم می باشند.همچنین برای مقاومت بیشتر تایل های ترموود می توان از رزین ترمو استفاده نمود.این رزین ها را می توان با قلمو بر سطح چوب کشید که علاوه بر بالا رفتن مقاومت در برابر رطوبت، باعث زیباتر جلوه دادن ظاهر تایل های ترموود می شوند.

  • استحکام در برابر نور خورشید

از مهم ترین عواملی که باید در مورد محصولات مورد استفاده در فضای باز به آن دقت نمود، میزان استحکام آن متریال در برابر نور خورشید می باشد.از فرایند هایی که برای بالا بردن استحکام تایل های ترموود در برابر نور آفتاب انجام می شود، افزایش حرارت تایل ها در هنگام تولید است که باعث فشردگی بیشتر و عدم انقباض محصول در برابر نور خورشید خواهد شد.

  • استحکام در برابر باد و طوفان

از مواردی که تولید کنندگان تایل ترموود باید به آن توجه کنند، استحکام در برابر طوفان و بادهای شدید می باشد.به این منظور تولیدکنندگان با آماده نمودن بخش زیرین چوب و ساختن شاسی برای تایل ترموود، تایل ها را به طور دقیق بر روی شاسی ها قرار می دهند و با پیچ مخصوص به طور کامل آنها را سفت می کنند.این اقدامات تایل های ترموود را در برابر بادهای سهمگین و طوفان ها محکم و مقاوم می نماید.

تهیه و تنظیم مقاله : آژانس دیجیتال مارکتینگ بزرگمهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *