فلاور باکس آماده در مشهد ؛ فلاور باکس آماده یک جعبه گلدان است که در آن مجموعه ای از گل و گیاهان کاشته می شود تا محیطی زیبا و دلپذیر را به ارمغان آورد.با توجه به فلسفه معماری سبز، یکی از قوانین اصلی در چینش دکوراسیون هر محیطی ایجاد یک فضای سبز با استفاده از پوشش گیاهان مناسب است.فلاور باکس نه تنها به محیط زیبایی می بخشد بلکه با وجود گیاهان زیبا، اکسیژن تولید می شود و انرژی کاری افراد را در محیط بالا می برد.

شرکت ایوان پارس (چمن24) با دارا بودن انواع مختلفی از فلاور باکس های آماده در مشهد ، طبیعت را به دامان زندگی شما آورده و با اجرای آن توسط متخصصین مجرب تجربه ای دلنشین برایتان بر جای خواهد گذاشت.

جهت استعلام قیمت و خرید فلاور باکس آماده در مشهد با شماره 09155599758 تماس بگیرید

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر کانال آپارات چمن 24 را دنبال نمایید

فلاور باکس آماده چیست؟

فلاور باکس آماده همان گلدان های قدیمی است که بستر رشد گل های زینتی، گیاهان و سبزیجات را فراهم می کند.فلاور باکس آماده محل مناسبی برای گیاهانی که با اقلیم منطقه سازگاری ندارند می باشد چرا که در فقدان محیط طبیعی برای پرورش گیاهان، فلاور باکس آماده جایگزین خوبی برای رشد گل و گیاهان بوده است و به صورت شبیه ساز فضای باغ، باغچه یا دشت و جنگل عمل می کند.

فلاور باکس آماده در مقایسه با گلدان ها ابعاد بزرگتری داشته و در طرح ها و مدل های متنوع تولید می شوند.کاربرد فلاورباکس آماده مانند گلدان ها است به صورتی که درون آن با خاک و مواد مورد نظر پر شده و برای کشت و نگهدارای انواع گل و گیاه مناسب می باشد.

تنوع در رنگ، طرح، ابعاد و جنس فلاور باکس آماده از مزیت های آن به شمار رفته و همین امر سبب شده تا از انواع مختلف آن در طراحی های محیط مانند طراحی محوطه در مشهد و اجرای روف گاردن در مشهد استفاده شود.

فلاور باکس آماده در مشهد

انواع فلاور باکس آماده در مشهد

هر محیطی که انسان در آن زندگی می کند قابلیت تبدیل شدن به فضایی زیبا و دلنشین از طریق تلفیق معماری مدرن با طبیعت را دارد.انواع فلاور باکس آماده در بازار به منظور تنوع در طراحی محیط های مختلف و همخوانی با آن ها وجود دارد.

فلاور باکس ها در طراحی و اجرای دیوار سبز در مشهد نیز کاربرد دارند.در زیر انواع فلاور باکس آماده از لحاظ جنس و کارایی بررسی شده است :

[irp posts=”18947″ name=”اجرای دیوار سبز در مشهد”]

  • خرید فلاور باکس ترموود در مشهد

فلاور باکس ترموود یکی از انواع فلاور باکس آماده می باشد که فریمی از جنس فلز داشته و رویه آن با چوب ترمو پوشیده شده است که در طیف های رنگی مختلف قابل تهیه و اجرا می باشند.

فلاور باکس آماده ترموود دارای فضای کاشت دو جداره بوده و دچار اکسید شدن یا تغییر رنگ و زنگ زدگی نمی شود.فلاور باکس ترموود در مشهد در اجرای دیوار سبز کارایی بسزایی دارد و با وارد کردن وزن کمتر به سازه های ساختمان از لحاظ ایمنی قابل اطمینان می باشد.

همچنین خرید فلاور باکس آماده ترموود در مشهد توجیه اقتصادی دارد و در قبال زیبایی و کارآمدی مقرون به صرفه است.فلاور باکس آماده ترموود در اشکال هندسی مختلف تولید می شود که بعضی از آن ها نیاز به نصب نداشته و به صورت مستقل بر روی زمین قرار می گیرند.

فلاور باکس آماده ترموود اثر زیبایی بخشی زیادی داشته به طوری که انواع نورپردازی به صورت مخفی و داخل فلاور باکس ترموود قابل اجرا می باشد که در فضای شب بسیار چشم نواز می باشد.جهت استعلام قیمت و خرید فلاور باکس ترموود در مشهد با شماره 09155599758 تماس بگیرید.

  • خرید فلاور باکس چوب پلاست در مشهد

فلاور باکس چوب پلاست در مشهد از انواع فلاور باکس های آماده می باشد که می توان آن را پرکاربردترین و رایج ترین نوع فلاور باکس نام برد.یکی از مزیت های اصلی فلاور باکس چوب پلاست جابجایی راحت آن است.

فلاور باکس چوب پلاست در بعضی از مدل های خود دارای طراحی نوین است و بستر پرتابل آن و عدم اتصال به دیوار یا محیط از ویژگی های جذاب این نوع فلاور باکس آماده می باشد.

فلاور باکس چوب پلاست به صورت ترکیبی از الیاف چوب و پلاستیک تهیه شده که علاوه بر جلوه ظاهری، مقاومت و دوام بالایی دارد.همچنین فلاور باکس چوب پلاست بر خلاف فلاور باکس های با چوب طبیعی دارای ویژگی بازر استقامت در برابر رطوبت و باران می باشد.

فلاور باکس چوب پلاست با محیط های مختلف مانند روف گاردن، تراس، محوطه باز، کافی شاپ ها و رستوران ها، واحد های مسکونی و تجاری سازگار می باشد که قابل تهیه در ابعاد و رنگ های متنوع می باشد.جهت استعلام قیمت و خرید فلاور باکس چوب پلاست در مشهد با شماره 09155599758 تماس بگیرید.

[irp posts=”18886″ name=”طراحی محوطه در مشهد”]

  • خرید فلاور باکس بتنی در مشهد

فلاور باکس بتنی در طرح های مختلف و متنوعی ساخته شده و به صورت دائمی در مکان مورد نظر نصب می شود.این مدل فلاورباکس به منظور زیباسازی تراس و بالکن، باغچه و فضاهای سبز گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

فلاور باکس بتنی در مشهد در اشکال مختلفی همچون مستطیل، دایره، مربع و… در رنگ های گوناگون طراحی می شود.همچنین می توان فلاور باکس بتنی را با پوششی از چوب، سنگ و یا هر متریالی که باعث هماهنگی آن با محیط اطراف شود، تزئین نمود.

فلاور باکس بتنی در زوایای مختلف به صورت آویز، دیواری و زمینی قابل اجرا می باشد.به طور کلی فلاور باکس بتنی در قیاس با دیگر انواع فلاور باکس آماده دارای وزن سنگین تری است.جهت استعلام قیمت و خرید فلاور باکس بتنی در مشهد با شماره 09155599758 تماس بگیرید.

  • خرید فلاور باکس سنگی در مشهد

همانطور که از نام این نوع فلاور باکس پیداست، از سنگ های طبیعی مانند مرمر، گرانیت و تراورتن ساخته شده است و در دکوراسیون داخلی منزل و همچنین طراحی محوطه در مشهد کاربرد فراوانی دارد.

فلاور باکس سنگی مناسب فضاهای بیرونی و محوطه های باز می باشد و به دلیل وزن و ظاهر کاربرد کمتری در طراحی و معماری داخلی دارد و این نوع فلاور باکس نیاز به آب بندی در طول زمان را دارد.

فلاور باکس سنگی قابلیت جذب زیادی داشته که مناسب پرورش انواع گل و گیاه می باشد اما نکته قابل توجه این است که فلاور باکس سنگی نیاز به زهکشی برای خروج آب دارد.

فلاور باکس سنگی حسی کلاسیک را در فضا ایجاد می کند و به نحوی طراحی و معماری مدرن و کلاسیک را با یکدیگر تلفیق می کند که در رنگ ها و ابعاد مختلف قابل ساخت می باشند.جهت استعلام قیمت و خرید فلاور باکس سنگی در مشهد با شماره 09155599758 تماس بگیرید.

  • خرید فلاور باکس پلاستیکی در مشهد

فلاور باکس پلاستیکی نیز دارای تنوع بوده که در ساخت آن از پلی اتیلن، پلی ونیل کلراید و پلی پروپیلن استفاده می شود و به دلیل اینکه مواد اولیه ساخت فلاور باکس پلاستیکی قابلیت ترکیب شدن با دیگر مواد را دارد، طرح ها و رنگ های مختلفی از این فلاور باکس ها تولید می شود.

فلاور باکس پلاستیکی با ویژگی هایی نظیر سبکی، تنوع و خوش ساخت بودن در فضاهای داخلی کاربرد بیشتری نسبت به فضاهای خارجی دارد که تراس، بالکن و نشیمن از محیط هایی هستند که فلاور باکس پلاستیکی در آن ها بیشترین استفاده را دارد.

قیمت فلاور باکس آماده در مشهد

قیمت فلاور باکس آمده در مشهد به عوامل مختلفی مانند جنس، رنگ، ابعاد، کاربرد و نوع آن بستگی دارد.همچنین کیفیت، متریال به کار رفته و شرکت سازنده در قیمت فلاور باکس آماده در مشهد تاثیر مستقیم دارد.شرکت ایوان پارس (چمن 24) با ارائه مشاوره دقیق و بازدید از محل اجرا بهترین نوع فلاور باکس آماده در مشهد را مراجعین خود عرضه می کند.

جهت استعلام قیمت و خرید فلاور باکس آماده در مشهد با شماره 09155599758 تماس بگیرید

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر کانال آپارات چمن 24 را دنبال نمایید

کاربردهای فلاور باکس آماده

کاربردهای فلاور باکس آماده در مشهد به صورت گسترده در معماری و طراحی محیط وجود دارد که تنوع در ساخت و عرضه فلاور باکس های آماده، طیف گسترده ای از آنان را برای ایجاد فضای دلنشین و زیبا روانه بازار کرده است.

کاربردهای فلاور باکس آماده به شرح زیر می باشد :

  • قابل اجرا در محیط های خارجی مانند روف گاردن، لابی و مناظر شهری
  • قابل اجرا در محیط های خارجی مانند تراس، نشیمن، فضاهای مسکونی، تجاری و اداری
  • کشت گیاهان متنوع
  • ارتقا کیفیت معماری و سازگاری با فضاهای مختلف
  • افزایش زیبایی محیط
  • بهبود دمای محیط و جذب آلاینده ها
  • کمک به حفظ محیط زیست
  • قابل بازیافت بودن برخی از انواع آن
  • ایجاد حس طراوت و سرزندگی
  • ایجاد آرامش ذهنی و بصری

فلاور باکس آماده در مشهد

نحوه نصب فلاور باکس آماده در مشهد

نحوه نصب فلاور باکس آماده در مشهد دارای پیچیدگی خاصی نیست چرا که این جعبه های گلدان آماده هستند و فقط نحوه چینش و قرار دادن آن ها نیاز به دقت و سلیقه دارد.

در نصب فلاور باکس آماده در مشهد مهم ترین بخش نگهداری از گل و گیاهان و آبیاری بوده همچنین اگر زهکشی فلاور باکس با دقت صورت نگیرد خسارات احتمالی را به دنبال دارد.

مراحل نحوه نصب فلاور باکس آماده به شرح زیر است :

مرحله اول : ابتدا داخل این جعبه های گلدانی باید به صورت کامل تخلیه و پاکسازی شوند.

مرحله دوم : درزگیری و بستن منافذ موجود در فلاور باکس آماده توسط سیمان و مواد مورد نیاز

مرحله سوم : عایق بندی فلاور باکس

مرحله چهارم : ریختن خاک و املاح معدنی مناسب در فلاور باکس

مرحله پنجم : قرار دادن و کاشت گل و گیاهان مورد نظر

تهیه و تنظیم مقاله : آژانس دیجیتال مارکتینگ بزرگمهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *