طراحی محوطه در مشهد یک فرآیند هنری و علمی است که توسط متخصصین و معماران ماهر طرح ریزی و اجرا می شود.محوطه سازی در مشهد برای فضاهای مختلف از جمله باغ، ویلا، حیاط و… انجام می شود.امروزه به علت کم شدن فضاهای سبز، مردم بیش از پیش به ایجاد محوطه های زیبا علاقه مند شده اند.شرکت ایوان پارس (چمن 24) با طراحی محوطه در مشهد و اجرای آن توسط متخصصین حرفه ای، فضایی سرسبز و دلنشین را برای شما به ارمغان می آورند.

جهت مشاوره با شرکت ایوان پارس در خصوص طراحی محوطه در مشهد با شماره 09155599758 تماس بگیرید

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر کانال آپارات چمن 24 را دنبال نمایید

طراحی محوطه توسط تیم چمن 24

…………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………..

مزایای طراحی محوطه در مشهد

  • زیباسازی فضا

با طراحی محوطه در مشهد توسط افراد ماهر، می توانید فضایی زیبا و جذاب را ایجاد نمایید و از آن لذت ببرید.در طراحی محوطه عناصر مختلفی همچون گیاهان، رنگ های متنوع، بافت ها و… به زیباتر شدن هر چه بیشتر فضا و ایجاد هماهنگی با محیط کمک می کنند.

  • افزایش یافتن ارزش ملک

طراحی محوطه در مشهد اگر زیبا و اصولی اجرا شود، باعث افزایش پیدا کردن ارزش ملک مورد نظر خواهد شد.فضاهای سبز و امکاناتی که در محوطه وجود دارد، باعث زیبا جلوه دادن محیط ساختمان شده و همین امر توجه خریداران را جلب می کند و در نتیجه ارزش ملک به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد.

  • بهبود کیفیت زندگی

با محوطه سازی در مشهد، می توان به بهبود پیدا کردن زندگی همشهریان عزیز کمک بسزایی کرد.از این فضاها می توان برای ورزش، پیاده روی، فعالیت های تفریحی، دورهمی ها و…استفاده نمود و روحیه و سلامتی افراد را تحت تاثیر قرار داد.

اجرای روفگاردن در مشهد نیز یک نوع محوطه سازی بر روی پشت بام می باشد که از آن به عنوان بام سبز نیز یاد می شود.ایجاد روفگاردن می تواند تاثیر زیادی بر بهبود یافتن کیفیت زندگی داشته باشد و به ایجاد فضایی دلپذیر کمک نماید.

[irp posts=”18783″ name=”اجرای روف گاردن در مشهد”]

استفاده از چمن مصنوعی در محوطه سازی

استفاده از چمن مصنوعی یک جایگزین عالی و جذاب برای طراحی محوطه در مشهد می باشد.چمن مصنوعی تزئینی معمولا برای مناطقی که ممکن است پرورش و رشد چمن مصنوعی طبیعی با مشکلاتی همراه باشد، یک گزینه بسیار مناسب و پرطرفدار جهت زیباسازی و دلپذیر نمودن فضا می باشد.

استفاده از تایل چمن مصنوعی نیز در طراحی محوطه کاربرد فراوانی دارد همچنین استفاده از متریالی طبیعی همچون چوب و ترکیب آن با رنگ سبز، فضایی دلنشین و آرامش بخش را به ارمغان می آورد.

طراحی محوطه در مشهد

خرید چمن مصنوعی ملورین

…………………………………………………………………………..

طراحی محوطه در مشهد

خرید چمن مصنوعی مدل ویانا

مزایای چمن مصنوعی برای محوطه سازی در مشهد

استفاده از چمن مصنوعی در سال های اخیر به علت مزایای مختلفی که دارد به شدت مورد توجه قرار گرفته است.برخی از این مزایا عبارتند از :

  • نگهداری آسان

از مزایای خرید چمن مصنوعی در مشهد ، کاهش نیاز به نگهداری و مراقبت از آن نسبت به چمن های طبیعی می باشد.با استفاده از چمن مصنوعی، مراقبت هایی از قبیل آبیاری، نیاز به کود و نیاز به کوتاه کردن چمن از بین می رود و می توان در مدت زمان طولانی از چمن مصنوعی در زیباسازی و محوطه سازی استفاده نمود.

  • استحکام طولانی

چمن های مصنوعی عموما استحکام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی و نور خورشید دارند.چمن مصنوعی به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که در در تولیدش به کار می رود، معمولا تا سال های زیادی از مقاومت بالایی برخوردار است.

  • تنوع در طرح و رنگ

چمن مصنوعی در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد.تنوع زیاد چمن های مصنوعی این امکان را به خریداران می دهد تا محیط های مختلف را با توجه به سلایق متفاوت، طراحی و اجرا نمایند.

[irp posts=”4905″ name=”راهنمای خرید چمن مصنوعی + قیمت”]

  • عدم نیاز به کود و مواد شیمیایی

چمن مصنوعی بر خلاف چمن های طبیعی نیاز به کود، سم و مواد شیمیایی ندارد.این ویژگی به حفاظت محیط زیست کمک می کند و تا حد زیادی باعث جلوگیری از آلودگی های شیمیایی خواهد شد.

  • استفاده در شرایط و اماکن متنوع

چمن مصنوعی مقاومت خوبی در محیط ها و شرایط آب و هوایی مختلف دارد و در مکان هایی با دمای پایین و بالا می تواند مورد استفاده قرار گیرد.همچنین چمن های مصنوعی برای مناطق پر رفت و آمد و پر تردد مناسب می باشد.چرا که با توجه به استحکام بالا نیازی به نگهداری مکرر نداشته و باعث می شود فضا همواره برای استفاده آماده باشد.

  • صرفه جویی در زمان و هزینه

با وجود اینکه نصب اولیه چمن مصنوعی ممکن است بیشتر از چمن طبیعی هزینه داشته باشد، اما در طولانی مدت؛ با توجه به اینکه چمن مصنوعی نیاز به صرف هزینه های زیادی جهت نگهداری مداوم ندارد و دارای استحکام و طول عمر بالایی می باشد، بنابراین خرید چمن مصنوعی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد.

خرید چمن مصنوعی مدل زیتون

جهت مشاوره با شرکت ایوان پارس در خصوص طراحی محوطه در مشهد با شماره 09155599758 تماس بگیرید

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر کانال آپارات چمن 24 را دنبال نمایید 

طراحی محوطه بر اساس شرایط آب و هوایی

طراحی محوطه در مشهد باید به گونه ای باشد که پاسخگوی نیازهای تمام ساکنین بوده و با توجه به شرایط آب و هوایی، متراژ محوطه، نوع منطقه و… طراحی و اجرا شود.به طور کلی برای طراحی محوطه در مشهد باید به نکاتی توجه نمود.

برخی از این نکات عبارتند از :

  • توجه به نیازهای تفریحی در ساخت محوطه
  • توجه به شرایط آب و هوایی جهت بهینه سازی طراحی محوطه
  • هماهنگ سازی محوطه با توجه به رنگ ها، مواد و مصالح مورد استفاده و…
  • استفاده از گل و گیاهان جهت زیباسازی
  • استفاده از کفپوش هایی همچون تایل ترموود و تایل چمن مصنوعی جهت زیباتر شدن فضا
  • بهره گیری از فضاهای آبی همچون استخر، حوض، فواره، آبنما جهت ایجاد فضایی آرام و دلنشین

طراحی محوطه در مشهد

جهت خرید تایل ترموود در مشهد کلیک کنید

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر کانال آپارات چمن 24 را دنبال نمایید

طراحی محوطه بر اساس سلیقه و اهداف

طراحی محوطه در مشهد می تواند بر اساس فرهنگ، سلیقه و اهداف ساکنین شکل بگیرد و اجرا شود.برای طراحی محوطه ابتدا تعیین هدف بسیار حائز اهمیت می باشد.باید مشخص شود که محوطه به چه منظوری طراحی می شود و قرار است چه نیازهایی را برای ما برآورده سازد.

در برخی از محوطه ها بهتر است زمین یا روف گاردن تقسیم بندی شود و گل و گیاهان، درختان میوه و فضای تفریحی هر کدام جایگاه مخصوص به خود را داشته باشند.نورپردازی، سیستم آبیاری، زمین بازی، آلاچیق و… همگی می تواند تاثیر زیادی در زیباسازی محوطه در مشهد داشته باشد.

تهیه و تنظیم مقاله : آژانس دیجیتال مارکتینگ بزرگمهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *