خرید چمن مصنوعی امروزه به عنوان جانشینی برای چمن های طبیعی افزایش پیدا کرده است.با افزایش رونق گرفتن خرید چمن مصنوعی، تولید انواع متفاوت چمن های مصنوعی افزایش پیدا کرده است و خرید آن به یک خرید تخصصی تبدیل شده است که باید با دقت زیادی انجام شود.به همین دلیل راهنمای خرید چمن مصنوعی بسیار می تواند مفید و کاربردی باشد.در این مقاله سعی داریم در مورد خرید انواع چمن مصنوعی و نکات مهم در هنگام انتخاب آن، توضیح کاملی به شما عزیزان ارائه دهیم.

برای خرید چمن مصنوعی و اطلاع از قیمت ها با شماره 09155599758 تماس بگیرید

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر پیج اینستاگرام ما را به نشانی chaman.24@ دنبال نمایید

نکات مهم در خرید چمن مصنوعی

به طور حتم در استادیوم های ورزشی، برخی مجتمع های تجاری و یا حتی در ساختمان های مسکونی انواع چمن مصنوعی را دیده اید.این چمن ها شبیه چمن طبیعی هستند، ولی از الیاف و رشته های مصنوعی به رنگ سبز ساخته می شوند.ارتفاع چمن بسته به نوع کاربری آن می تواند متفاوت باشد.با این حال چمن های باکیفیت دارای بکینگ محکمی هستند که الیاف چمن بر روی آن بافته می شود.امروزه با استفاده از تکنولوژی های به روز، ظاهر چمن های مصنوعی روز به روز بیشتر شبیه چمن های طبیعی می شود.

مزایای خرید چمن مصنوعی

فقط زمانی می توانیم مزایای خرید چمن مصنوعی را بررسی کنیم که بتوانیم آن را با چمن طبیعی مقایسه کنیم.در مناطقی که دچار خشکسالی و کم آبی هستند، چمن مصنوعی می تواند باعث ایجاد فضایی زیبا و جذاب در ساختمان های مسکونی و تجاری و یا فضاهای ورزشی شود.این در حالی است که در مناطقی که از نعمت آب بهره مند هستند، احتمالا استفاده از چمن های مصنوعی در فضای حیاط ساختمان ها چندان جالب نخواهد بود.هرچند نصب چمن مصنوعی برای زیباسازی تراس و بالکن و روفگاردن نیز دارای مزایای متعددی می باشد.

برای خرید انواع چمن مصنوعی تراس و بالکن می توانید به فروشگاه آنلاین چمن 24 مراجعه فرمایید و از محصولات با کیفیت آن بهره مند شوید.به طور کلی مهم ترین مزیتی که چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی دارد، نگهداری آسان از آن است.اگر شما از آن دسته افرادی باشید که چندان وقت یا حوصله رسیدگی به گیاهان را ندارند، احتمالا خرید چمن مصنوعی بهترین گزینه برای شما می باشد.البته در مورد اینکه چمن های مصنوعی هیچ نیازی به نگهداری و یا تعمیر ندارند، اغراق شده است، اما می توانید مطمئن باشید که نگهداری آن ها کار راحتی بوده و چندان وقتی از شما نمی گیرد.

یکی دیگر از مهم ترین مزیت های خرید چمن مصنوعی تمیز بودن آن است.اگر فرزندان خود را برای بازی روزانه به زمین های ورزشی دارای چمن طبیعی ببرید، لباس هایشان کثیف و پر از گل و لای خواهد شد.در حالی که بر روی زمین های دارای چمن مصنوعی، از گل و لای و لکه هایی که به سختی پاک می شوند، خبری نیست.

نصب چمن مصنوعی + راهنمای گام به گام نصب

چرا به راهنمای خرید چمن مصنوعی نیاز داریم؟

ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که به چه علت به راهنمای خرید چمن مصنوعی نیاز داریم؟ می توانیم خودمان چمن مورد نظر را انتخاب کنیم و احتمالا نصب آن نیز کار سختی نخواهد بود.واقعیت این است که انتخاب چمن مصنوعی مناسب برای فضای مورد نظر یک کار تخصصی می باشد.شما باید بدانید که نوع چمنی که نیاز دارید چیست؟ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی دیگر از نکاتی که باعث می شود هنگام خرید چمن مصنوعی در مشهد به راهنما نیاز داشته باشید، اندازه گیری فضای مورد نظرتان است.بسیار مهم است که ابعاد با دقت بسیار اندازه گیری شوند، وگرنه در حین نصب چمن با مشکل رو به رو خواهید شد. اگر به این موضوع دقت نکنید، ممکن است مجبور شوید چمن خریداری شده را چند بار برش بزنید و حتی قسمت هایی از چمن ها را به هم وصل کنید و به این ترتیب نصب چمن مصنوعی کار دشواری خواهد شد.

انتخاب بهترین چمن مصنوعی

از دیگر نکاتی که در راهنمای خرید چمن مصنوعی باید به آن دقت کرد، انتخاب بهترین چمن مصنوعی می باشد.برای داشتن بهترین انتخاب باید به زمین مورد نظر و کاربری آن دقت کرد.چمن مصنوعی تزئینی و چمن مصنوعی ورزشی کاربرد های متفاوتی دارند و از نظر ظاهر نیز شبیه به هم نیستند.برای انتخاب بهترین چمن مصنوعی متناسب با نیاز خود با کارشناسان فروش چمن 24 در ارتباط باشید.

برای خرید چمن مصنوعی و اطلاع از قیمت ها با شماره 09155599758 تماس بگیرید

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر پیج اینستاگرام ما را به نشانی chaman.24@ دنبال نمایید

مهم ترین نکات برای خرید چمن مصنوعی تزئینی

در هنگام خرید چمن مصنوعی تزئینی باید نکاتی را در نظر بگیرید تا محصولی که خریداری می کنید، بیشترین کاربرد و استفاده را برای شما داشته باشد.مهم ترین نکته مربوط به بودجه شما می باشد.باید بدانید که تا چه اندازه می توانید برای خرید خود هزینه کنید.به این ترتیب مجموع گزینه هایی که می توانید انتخاب کنید، محدود تر شده و کار شما برای گزینه های بهتر راحت تر می شود.

راهنمای خرید چمن مصنوعی

سپس انواع چمن مصنوعی تزئینی موجود در بازار که متناسب با بودجه شما هستند را بررسی کنید.در هر نمونه ای که بررسی می کنید، به رنگ، ارتفاع چمن، نرمی و کیفیت آن دقت کنید.یادتان باشد که چمن های مصنوعی در رنگ های گوناگونی طراحی و تولید می شوند و به همین دلیل ممکن است هر رنگی برای فضای مورد نظر شما چندان مناسب نباشد.

بد نیست بدانید ارتفاع چمن مصنوعی رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد.هر چقدر ارتفاع چمن بیشتر، قیمت محصول نیز بیشتر خواهد بود.اما به غیر از ارتفاع چمن باید به تراکم آن نیز دقت داشته باشید.میزان تراکم بالا موجب افزایش طول عمر چمن می شود.

نکته دیگری که در هنگام خرید چمن مصنوعی تزئینی باید به آن دقت کرد کیفیت بکینگ است.هر چقدر کیفیت بکینگ بالاتر باشد، محصولی که خریداری می کنید، با کیفیت تر بوده و در نتیجه عمری طولانی تر خواهد داشت.

در نهایت توصیه ما این است که در هنگام خرید چمن مصنوعی حتما به برند تولید کننده آن نیز دقت کنید.برند های شناخته شده، معمولا محصولات با کیفیتی به بازار عرضه می کنند.ضمن اینکه تنوع محصولات آن ها نیز بالا می باشد.در حال حاضر برندهای معتبری مثل آسیا چمن، دنیای چمنی، هاتکو، هِدِف، تنکاته و غیره در بازار ایران فعالیت می کنند که می توانید در هنگام خرید، محصولات آن ها را بررسی کنید.

راهنمای خرید چمن مصنوعی

مهم ترین نکات برای خرید چمن مصنوعی ورزشی

وقتی نوبت به خرید چمن مصنوعی ورزشی می رسد، باید عوامل گوناگونی را برای انتخاب بهترین گزینه در نظر داشته باشید.اگر گزینه اشتباهی را انتخاب کنید، ممکن است با دردسر های زیادی رو به رو شوید.به طور کلی باید به این نکته توجه کنید که چمن مصنوعی مناسب، می تواند تبدیل به یک کفپوش با دوام و ایمن برای فضای ورزشی شما شده و همزمان باعث زیباسازی محیط و بهبود عملکرد افراد در آنجا می گردد.

کلیدی ترین نکته ای که باید در هنگام خرید چمن مصنوعی ورزشی به آن توجه کنید، این است که می خواهید از این محصول کجا و برای چه ورزشی استفاده نمایید.مسلما چمنی که برای زمین فوتبال به کار برده می شود، گزینه مناسبی برای باشگاه های بدنسازی و یا زمین های تنیس و یا گلف نیست.از طرف دیگر برخی از انواع چمن های مصنوعی برای فضاهای بسته و برخی دیگر برای فضاهای باز طراحی شده اند.بنابراین نباید از توجه به این نکته غفلت کرد.

پس از اینکه تصمیم گرفتید که با چه هدفی قصد خرید چمن مصنوعی ورزشی را دارید، وقت آن می رسد که به ماندگاری و طول عمر مفید چمن نیز دقت کنید.اگر قصد استفاده از این محصول در باشگاه بدنسازی دارید، باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند میزان رفت و آمد در باشگاه و نیز وزن تجهیزات سنگین بدنسازی را تحمل کند.در چنین حالتی بکینگ با کیفیت می تواند یکی از مهم ترین نکاتی باشد که باید آن را بررسی کرد.از طرف دیگر، در هنگام خرید چمن مصنوعی ورزشی باید از امنیت آن مطمئن شد.منظور از این سخن آن است که معمولا الیاف چمن مصنوعی به شکلی طراحی می شود که در باشگاه ها و یا زمین های ورزشی ضربات را تحمل کند و اصطلاحا ضربه گیر باشد.

راهنمای خرید چمن مصنوعی

بررسی مکان مناسب برای نصب چمن

اگر می خواهید چمن مصنوعی تزئینی نصب کنید، باید فضاهایی مثل حیاط خلوت، تراس، بالکن، پشت بام و غیره را برای این کار در نظر گرفته و ابعاد این فضاها را به دست آورید. اما اگر می خواهید برای فضاهای ورزشی دست به کار خرید چمن مصنوعی شوید، باید ابعاد استاندارد زمین مورد نیاز خود را بدانید.مثلا باید بدانید که برای ورزش فوتبال، فوتسال، تنیس، گلف و… به چند متر مربع زمین احتیاج است.توصیه ما این است که این کار به تیم تخصصی نصب و اجرای پروژه های چمن مصنوعی بسپارید.

چگونه یک بام سبز زیبا داشته باشیم؟

آیا زیرسازی چمن مصنوعی مهم است؟

توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین نکاتی که در راهنمای خرید چمن مصنوعی باید به آن دقت کرد؛ مراحل مربوط به زیرسازی چمن مصنوعی است.اگر این کار به درستی انجام شود، می توان عمر مفید محصول را افزایش داد و البته میزان ضربه پذیری آن را بیشتر کرد.این نکته مخصوصا برای نصب چمن مصنوعی ورزشی اهمیت ویژه ای دارد.اهمیت این نکته تا حدی است که باید حتما توسط تیمی تخصصی انجام بگیرد.به هر حال نحوه زیرسازی چمن مصنوعی در زمین های ورزشی مختلف، مثل زمین فوتبال، گلف، تنیس و… باید از استاندارد هایی پیروی کند.در نتیجه باید کار را به افراد خبره و متخصص سپرد.

چمن مصنوعی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شاید بتوان گفت مهم ترین ویژگی چمن مصنوعی خوب، به غیر از کیفیت بالای اجزای مختلف آن، مثل بکینگ و یا الیاف به کار رفته در آن، داشتن ضمانت نامه و گارانتی محصول است.حتما در هنگام خرید چمن مصنوعی خود از نمایندگی های معتبر و فروشگاه های شناخته شده خرید کنید.مطمئن شوید کیفیت محصولی که دریافت می کنید، همان کیفیتی است که انتخاب کرده و برای آن هزینه نموده اید.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم هر چمن مصنوعی که تهیه می کنید، دوام و ماندگاری آن است.چمن های مصنوعی باید به گونه ای طراحی شوند که عمر مفید طولانی داشته باشند و البته در شرایط آب و هوایی مورد نظر شما دوام بیاورند.به عبارت ساده تر، در طراحی این محصول آسیب های ناشی از باد، باران، آفتاب، برف و… در نظر گرفته شده باشد.

یک نکته مهم آن است که چون معمولا چمن های مصنوعی در محیط های خشک و کم آب کاربرد بیشتری دارند، حتما در هنگام خرید بررسی کنید آیا محصول مورد نظر شما دارای قابلیت محافظت در برابر اشعه های UV هست یا خیر.توجه داشته باشید که الیاف چمن مصنوعی از پلی اتیلن و پلی پروپیلن تهیه می شوند.این مواد به محض قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، تجزیه شده و آسیب می بینند.به همین دلیل حتما باید از فناوری های مدرن برای تولید محصول استفاده شده باشد تا دوام آن در برابر اشعه ماوراء بنفش نیز بیشتر شود.

در نهایت بد نیست به قیمت چمن مصنوعی نیز در هنگام خرید دقت کرد.این ویژگی اهمیت فوق العاده ای دارد، چون هر کس با توجه به میزان هزینه ای که می کند، می تواند محصول مورد نظر خود را خریداری کند.البته یادتان باشد که هر چقدر محصول مرغوب تر و با کیفیت تر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت.

چمن مصنوعی ضد آتش (خود اطفاء)

یکی از ویژگی های جذابی که در هنگام خرید چمن مصنوعی خوب متوجه آن می شوید، قابلیت خود حریق بودن این محصولات است.دقت کنید منظور نسوز بودن محصول نیست.در واقع چمن مصنوعی دارای خاصیت مقاومت در برابر آتش نیست، بلکه برخی از مدل ها دارای قابلیت بازدارندگی شعله هستند.معنای این سخن آن است که الیاف چمن مصنوعی خود حریق، در هنگام بروز آتش سوزی، خاموش می شوند و در نتیجه آتش سوزی گسترش پیدا نمی کند و ناحیه زیادی نمی سوزد.

راهنمای خرید چمن مصنوعی

عوامل موثر بر روی قیمت چمن مصنوعی

عوامل متعددی وجود دارند که بر روی قیمت چمن مصنوعی تاثیر می گذارند.نوع الیاف چمن مصنوعی، میزان تراکم آن، ضخامت و کیفیت بکینگ به کار رفته در تولید این محصول، اندازه و ابعاد محلی که می خواهید چمن را نصب کنید و یا حتی فناوری های به کار رفته در آن که می توانند عمر آن را طولانی تر کنند.

برای خرید چمن مصنوعی و اطلاع از قیمت ها با شماره 09155599758 تماس بگیرید

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر پیج اینستاگرام ما را به نشانی chaman.24@ دنبال نمایید

بهترین چمن مصنوعی در بازار

شاید این سوال ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد که بهترین چمن مصنوعی موجود در بازار کدام است.همانطور که دیدیم، عوامل متعددی تعیین کننده بهترین و مناسب ترین گزینه برای خرید چمن مصنوعی می باشد.با این حال توصیه ما این است که به سراغ برندهای شناخته شده و فروشگاه های معتبر بروید و محصولات دارای گارانتی را خریداری کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *